الأحد 09 فبراير 2025 11:35 صباحًا - بتوقيت القدس

אל-סעדי: הכיבוש הרס לחלוטין את מחנה ג'נין ועקירה בכוח יותר מ-20,000 אזרחים

עוזר מושל ג'נין, מנצור אל-סעדי, אמר ביום ראשון כי ההשמדה המוחלטת של מחנה ג'נין על ידי הכיבוש הישראלי ועקירתם הכפויה של יותר מ-20,000 אזרחים, כשהם משאירים מאחור את בתיהם, מסמכים ורכושם האישי, היא קונספירציה נגד סוגיית הפליטים במטרה לחסל אותה.


א-סעדי אישר בראיון לרדיו קול פלסטין כי המתרחש בעיר ג'נין ובמחנה שלה הוא עונש קולקטיבי לו נתונים כ-400,000 אזרחים במחוז, והדגיש כי התוקפנות המתמשכת הזו גרמה להפסדים כלכליים אדירים בנוסף לשיבוש תהליך החינוך.


אל-סעדי קרא לכל זכויות האדם והמוסדות המשפטיים הבינלאומיים להיכנס למחנה ולתעד את היקף הפשע, במיוחד מכיוון שקיימת אפשרות חזקה שיש גופות של קדושים ופצועים מתחת להריסות בתים הרוסים.

دلالات

شارك برأيك

אל-סעדי: הכיבוש הרס לחלוטין את מחנה ג'נין ועקירה בכוח יותר מ-20,000 אזרחים

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.