פלסטין

א 09 פבר 2025 11:35 am - שעון ירושלים

אל-סעדי: הכיבוש הרס לחלוטין את מחנה ג'נין ועקירה בכוח יותר מ-20,000 אזרחים

עוזר מושל ג'נין, מנצור אל-סעדי, אמר ביום ראשון כי ההשמדה המוחלטת של מחנה ג'נין על ידי הכיבוש הישראלי ועקירתם הכפויה של יותר מ-20,000 אזרחים, כשהם משאירים מאחור את בתיהם, מסמכים ורכושם האישי, היא קונספירציה נגד סוגיית הפליטים במטרה לחסל אותה.


א-סעדי אישר בראיון לרדיו קול פלסטין כי המתרחש בעיר ג'נין ובמחנה שלה הוא עונש קולקטיבי לו נתונים כ-400,000 אזרחים במחוז, והדגיש כי התוקפנות המתמשכת הזו גרמה להפסדים כלכליים אדירים בנוסף לשיבוש תהליך החינוך.


אל-סעדי קרא לכל זכויות האדם והמוסדות המשפטיים הבינלאומיים להיכנס למחנה ולתעד את היקף הפשע, במיוחד מכיוון שקיימת אפשרות חזקה שיש גופות של קדושים ופצועים מתחת להריסות בתים הרוסים.

תגים

שתף את דעתך

אל-סעדי: הכיבוש הרס לחלוטין את מחנה ג'נין ועקירה בכוח יותר מ-20,000 אזרחים

ניוזלטר

היה הראשון לדעת את החדשות החשובות ברגע שהן קורות.

הישאר מעודכן בחדשות האחרונות. הירשם לשירות החדשות הדחופות שמגיע לתיבת הדוא"ל שלך מדי יום.

בהרשמה, אתה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות פרטיות.