الإثنين 31 مارس 2025 11:19 صباحًا - بتوقيت القدس

הצלב האדום מביע את זעזועו מהוצאת הכיבוש להורג של 14 פרמדיקים ברפיח.

הוועד הבינלאומי של הצלב האדום (ICRC) הביע את "ההלם העמוק" שלו על מותם של שמונה חובשי הסהר האדום הפלסטינים, חמישה אנשי הגנה אזרחית ועובד של האו"ם שנעדר במשך שמונה ימים לאחר שנצור על ידי כוחות הכיבוש הישראלי.


"העובדים והמתנדבים הללו סיכנו את חייהם כדי לספק תמיכה לאחרים, ואנו מביעים את צערנו העמוק ושותפים באובדנם עם משפחותיהם, יקיריהם ועמיתיהם", הוסיף הצלב האדום בהצהרה.


ההצהרה נמשכה: "מאז אותו יום, ה-ICRC ממשיך במגעים השוטפים שלו עם הסהר האדום ועם גורמים שונים, תוך שהוא מבקש גישה למתנדבים הללו ותיאום לאיתורם".

دلالات

شارك برأيك

הצלב האדום מביע את זעזועו מהוצאת הכיבוש להורג של 14 פרמדיקים ברפיח.

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.