פלסטין

ב 31 מרץ 2025 11:19 am - שעון ירושלים

הצלב האדום מביע את זעזועו מהוצאת הכיבוש להורג של 14 פרמדיקים ברפיח.

הוועד הבינלאומי של הצלב האדום (ICRC) הביע את "ההלם העמוק" שלו על מותם של שמונה חובשי הסהר האדום הפלסטינים, חמישה אנשי הגנה אזרחית ועובד של האו"ם שנעדר במשך שמונה ימים לאחר שנצור על ידי כוחות הכיבוש הישראלי.


"העובדים והמתנדבים הללו סיכנו את חייהם כדי לספק תמיכה לאחרים, ואנו מביעים את צערנו העמוק ושותפים באובדנם עם משפחותיהם, יקיריהם ועמיתיהם", הוסיף הצלב האדום בהצהרה.


ההצהרה נמשכה: "מאז אותו יום, ה-ICRC ממשיך במגעים השוטפים שלו עם הסהר האדום ועם גורמים שונים, תוך שהוא מבקש גישה למתנדבים הללו ותיאום לאיתורם".

תגים

שתף את דעתך

הצלב האדום מביע את זעזועו מהוצאת הכיבוש להורג של 14 פרמדיקים ברפיח.

ניוזלטר

היה הראשון לדעת את החדשות החשובות ברגע שהן קורות.

הישאר מעודכן בחדשות האחרונות. הירשם לשירות החדשות הדחופות שמגיע לתיבת הדוא"ל שלך מדי יום.

בהרשמה, אתה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות פרטיות.