Mon 31 Mar 2025 11:19 am - Jerusalem Time

הצלב האדום מביע את זעזועו מהוצאת הכיבוש להורג של 14 פרמדיקים ברפיח.

הוועד הבינלאומי של הצלב האדום (ICRC) הביע את "ההלם העמוק" שלו על מותם של שמונה חובשי הסהר האדום הפלסטינים, חמישה אנשי הגנה אזרחית ועובד של האו"ם שנעדר במשך שמונה ימים לאחר שנצור על ידי כוחות הכיבוש הישראלי.


"העובדים והמתנדבים הללו סיכנו את חייהם כדי לספק תמיכה לאחרים, ואנו מביעים את צערנו העמוק ושותפים באובדנם עם משפחותיהם, יקיריהם ועמיתיהם", הוסיף הצלב האדום בהצהרה.


ההצהרה נמשכה: "מאז אותו יום, ה-ICRC ממשיך במגעים השוטפים שלו עם הסהר האדום ועם גורמים שונים, תוך שהוא מבקש גישה למתנדבים הללו ותיאום לאיתורם".

Tags

Share your opinion

הצלב האדום מביע את זעזועו מהוצאת הכיבוש להורג של 14 פרמדיקים ברפיח.

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.