الخميس 20 مارس 2025 2:52 مساءً - بتوقيت القدس

נפת ירושלים: כוחות הכיבוש עצרו אתמול 60 אזרחים מהגדה המערבית שהיו בדרכם למסגד אל-אקצא.

אתמול, רביעי, עצרו כוחות הכיבוש הישראלי 60 אזרחים מהגדה המערבית בירושלים הכבושה.

מנפת ירושלים נמסר כי משטרת הכיבוש הודיעה על מעצרם של 60 אזרחים מהגדה המערבית באוטובוס לכיוון מסגד אל-אקצא. שמותיהם עדיין אינם זמינים.

בהקשר אחר, רשויות הכיבוש העבירו לעיתונאית לטיפה עבד אל-לטיף איסור כניסה למסגד אל-אקצא למשך שבוע, עם אפשרות לחידוש האיסור.

רשויות הכיבוש עצרו את העיתונאית עבד אל לטיף ביום ראשון שעבר מביתה בעיר העתיקה.

מאז 7 באוקטובר 2023, הכיבוש מכוון לעשרות עיתונאים באמצעות מעצר, גירוש ושיטות אחרות של הפחדה והרתעה.

دلالات

شارك برأيك

נפת ירושלים: כוחות הכיבוש עצרו אתמול 60 אזרחים מהגדה המערבית שהיו בדרכם למסגד אל-אקצא.

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.