Thu 20 Mar 2025 2:52 pm - Jerusalem Time

נפת ירושלים: כוחות הכיבוש עצרו אתמול 60 אזרחים מהגדה המערבית שהיו בדרכם למסגד אל-אקצא.

אתמול, רביעי, עצרו כוחות הכיבוש הישראלי 60 אזרחים מהגדה המערבית בירושלים הכבושה.

מנפת ירושלים נמסר כי משטרת הכיבוש הודיעה על מעצרם של 60 אזרחים מהגדה המערבית באוטובוס לכיוון מסגד אל-אקצא. שמותיהם עדיין אינם זמינים.

בהקשר אחר, רשויות הכיבוש העבירו לעיתונאית לטיפה עבד אל-לטיף איסור כניסה למסגד אל-אקצא למשך שבוע, עם אפשרות לחידוש האיסור.

רשויות הכיבוש עצרו את העיתונאית עבד אל לטיף ביום ראשון שעבר מביתה בעיר העתיקה.

מאז 7 באוקטובר 2023, הכיבוש מכוון לעשרות עיתונאים באמצעות מעצר, גירוש ושיטות אחרות של הפחדה והרתעה.

Tags

Share your opinion

נפת ירושלים: כוחות הכיבוש עצרו אתמול 60 אזרחים מהגדה המערבית שהיו בדרכם למסגד אל-אקצא.

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.