פלסטין

ה 20 מרץ 2025 2:52 pm - שעון ירושלים

נפת ירושלים: כוחות הכיבוש עצרו אתמול 60 אזרחים מהגדה המערבית שהיו בדרכם למסגד אל-אקצא.

אתמול, רביעי, עצרו כוחות הכיבוש הישראלי 60 אזרחים מהגדה המערבית בירושלים הכבושה.

מנפת ירושלים נמסר כי משטרת הכיבוש הודיעה על מעצרם של 60 אזרחים מהגדה המערבית באוטובוס לכיוון מסגד אל-אקצא. שמותיהם עדיין אינם זמינים.

בהקשר אחר, רשויות הכיבוש העבירו לעיתונאית לטיפה עבד אל-לטיף איסור כניסה למסגד אל-אקצא למשך שבוע, עם אפשרות לחידוש האיסור.

רשויות הכיבוש עצרו את העיתונאית עבד אל לטיף ביום ראשון שעבר מביתה בעיר העתיקה.

מאז 7 באוקטובר 2023, הכיבוש מכוון לעשרות עיתונאים באמצעות מעצר, גירוש ושיטות אחרות של הפחדה והרתעה.

תגים

שתף את דעתך

נפת ירושלים: כוחות הכיבוש עצרו אתמול 60 אזרחים מהגדה המערבית שהיו בדרכם למסגד אל-אקצא.

ניוזלטר

היה הראשון לדעת את החדשות החשובות ברגע שהן קורות.

הישאר מעודכן בחדשות האחרונות. הירשם לשירות החדשות הדחופות שמגיע לתיבת הדוא"ל שלך מדי יום.

בהרשמה, אתה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות פרטיות.