الأربعاء 06 سبتمبر 2023 10:25 صباحًا - بتوقيت القدس

אסירי כלא אשקלון עותרים לפיצויים


היום, רביעי, הגישו אסירי כלא "אשקלון" עתירה קולקטיבית לבית הדין לכיבוש לפיצוים על הנזקים וההפסדים שנגרמו מיחידות הפיקוח בבתי הסוהר.


לטענת הנציבות לענייני עצורים ואסירים לשעבר, יחידות הפיקוח בבתי הסוהר הסתערו לפני כחודש על החלק המאכלס 30 אסירים, רובם חולים, באמתלה של העברתם לכלא נפחא, וגרמו נזק רב לאסירים. חפצים וחפצים, בנוסף לאובדן של רבים מחפציהם האישיים, למעט ברבריות ותקיפה פיזית בהם ללא קשר לבריאותם.


ברשות הסבירו כי ההעברות אינן אלא מדיניות שרירותית שמנהלת הנהלת בתי הסוהר הכיבוש, להתעלל באסירים ולערער כל מצב של יציבות שהאסירים מנסים ליצור בתוך בתי הכלא.


دلالات

شارك برأيك

אסירי כלא אשקלון עותרים לפיצויים

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.