Wed 06 Sep 2023 10:25 am - Jerusalem Time

אסירי כלא אשקלון עותרים לפיצויים


היום, רביעי, הגישו אסירי כלא "אשקלון" עתירה קולקטיבית לבית הדין לכיבוש לפיצוים על הנזקים וההפסדים שנגרמו מיחידות הפיקוח בבתי הסוהר.


לטענת הנציבות לענייני עצורים ואסירים לשעבר, יחידות הפיקוח בבתי הסוהר הסתערו לפני כחודש על החלק המאכלס 30 אסירים, רובם חולים, באמתלה של העברתם לכלא נפחא, וגרמו נזק רב לאסירים. חפצים וחפצים, בנוסף לאובדן של רבים מחפציהם האישיים, למעט ברבריות ותקיפה פיזית בהם ללא קשר לבריאותם.


ברשות הסבירו כי ההעברות אינן אלא מדיניות שרירותית שמנהלת הנהלת בתי הסוהר הכיבוש, להתעלל באסירים ולערער כל מצב של יציבות שהאסירים מנסים ליצור בתוך בתי הכלא.


Tags

Share your opinion

אסירי כלא אשקלון עותרים לפיצויים

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.