الأحد 26 يناير 2025 1:46 مساءً - بتوقيت القدس

אונר"א: המצב ההומניטרי בצפון הגדה המערבית הידרדר קשות

מנהל לענייני אונר"א בגדה המערבית אישר כי המצב ההומניטרי בצפון הגדה המערבית הידרדר קשות בשבועות האחרונים, מה שגרם לאזרחים לעזוב את מחנה ג'נין כמעט לחלוטין.

כוחות הכיבוש הישראלי ממשיכים בתוקפנותם נגד העיר ג'נין ומחנהה זה היום השישי ברציפות, וכתוצאה מכך מות קדושים של 15 אזרחים, פציעתם ומעצרם של עשרות, בנוסף להרס נרחב של רכוש האזרחים, הציבורי. ומתקנים פרטיים ותשתיות, לרבות רשתות המים והחשמל.

הוא הוסיף כי ההסלמה הצבאית והידרדרות המצב הביטחוני גרמו לעקירה המונית של משפחות במחנה ג'נין, שהשפיעה ישירות על חיי היומיום.

בהקשר זה הסביר מנהל אונר"א כי הפסקת הפעילות החינוכית בבתי הספר של אונר"א באזור הייתה בלתי נמנעת כתוצאה מההסלמה הצבאית, וציין כי הדבר הוביל גם להפסקת מתן שירותי הבריאות במחנות, עקב לקושי לגשת אליהם לאור המצב הנוכחי.

دلالات

شارك برأيك

אונר"א: המצב ההומניטרי בצפון הגדה המערבית הידרדר קשות

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.