Sun 26 Jan 2025 1:46 pm - Jerusalem Time

אונר"א: המצב ההומניטרי בצפון הגדה המערבית הידרדר קשות

מנהל לענייני אונר"א בגדה המערבית אישר כי המצב ההומניטרי בצפון הגדה המערבית הידרדר קשות בשבועות האחרונים, מה שגרם לאזרחים לעזוב את מחנה ג'נין כמעט לחלוטין.

כוחות הכיבוש הישראלי ממשיכים בתוקפנותם נגד העיר ג'נין ומחנהה זה היום השישי ברציפות, וכתוצאה מכך מות קדושים של 15 אזרחים, פציעתם ומעצרם של עשרות, בנוסף להרס נרחב של רכוש האזרחים, הציבורי. ומתקנים פרטיים ותשתיות, לרבות רשתות המים והחשמל.

הוא הוסיף כי ההסלמה הצבאית והידרדרות המצב הביטחוני גרמו לעקירה המונית של משפחות במחנה ג'נין, שהשפיעה ישירות על חיי היומיום.

בהקשר זה הסביר מנהל אונר"א כי הפסקת הפעילות החינוכית בבתי הספר של אונר"א באזור הייתה בלתי נמנעת כתוצאה מההסלמה הצבאית, וציין כי הדבר הוביל גם להפסקת מתן שירותי הבריאות במחנות, עקב לקושי לגשת אליהם לאור המצב הנוכחי.

Tags

Share your opinion

אונר"א: המצב ההומניטרי בצפון הגדה המערבית הידרדר קשות

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.