الجمعة 11 أبريل 2025 10:37 مساءً - بتوقيت القدس

ישראל אומרת שהיא השתלטה על כל "ציר מורג" והקיפה את רפיח.

צבא ישראל אמר ביום שישי כי השלים את השליטה על כל "ציר מורג" ו"הקיף לחלוטין" את העיר רפיח בדרום רצועת עזה, כך לפי כלי תקשורת רשמיים.

רדיו צבא ישראל דיווח בפוסט בפלטפורמת X כי "הצבא הודיע על התקדמות משמעותית בפעילות הקרקעית בדרום רצועת עזה", כשהשלים את מה שתיאר כ"מיסוד מסדרון מורג", מסדרון יבשתי המשתרע צפונה מהגבול עם מצרים ועד לפאתי חאן יונס, בדרום רצועת עזה.

על פי דיווחי הקשר של הצבא הישראלי, "כוחות מאוגדה 36 וחטיבת שריון 188 הצליחו להשתלט על הציר באופן מוחלט ולהקיף את העיר רפיח מכל עבר".

תחנת הרדיו דיווחה כי כעת רפיח "נצורה לחלוטין" על ידי כוחות ישראליים.

היא ציינה כי "השלב הבא כולל פעולות לגיבוש השליטה בציר מורג והיערכות להרחבת הפלישה לרפיח, במטרה לשלבה באזור חיץ הגבול כאזור בשליטה ישראלית".

دلالات

شارك برأيك

ישראל אומרת שהיא השתלטה על כל "ציר מורג" והקיפה את רפיח.

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.