פלסטין

ו 11 אפר 2025 10:37 pm - שעון ירושלים

ישראל אומרת שהיא השתלטה על כל "ציר מורג" והקיפה את רפיח.

צבא ישראל אמר ביום שישי כי השלים את השליטה על כל "ציר מורג" ו"הקיף לחלוטין" את העיר רפיח בדרום רצועת עזה, כך לפי כלי תקשורת רשמיים.

רדיו צבא ישראל דיווח בפוסט בפלטפורמת X כי "הצבא הודיע על התקדמות משמעותית בפעילות הקרקעית בדרום רצועת עזה", כשהשלים את מה שתיאר כ"מיסוד מסדרון מורג", מסדרון יבשתי המשתרע צפונה מהגבול עם מצרים ועד לפאתי חאן יונס, בדרום רצועת עזה.

על פי דיווחי הקשר של הצבא הישראלי, "כוחות מאוגדה 36 וחטיבת שריון 188 הצליחו להשתלט על הציר באופן מוחלט ולהקיף את העיר רפיח מכל עבר".

תחנת הרדיו דיווחה כי כעת רפיח "נצורה לחלוטין" על ידי כוחות ישראליים.

היא ציינה כי "השלב הבא כולל פעולות לגיבוש השליטה בציר מורג והיערכות להרחבת הפלישה לרפיח, במטרה לשלבה באזור חיץ הגבול כאזור בשליטה ישראלית".

תגים

שתף את דעתך

ישראל אומרת שהיא השתלטה על כל "ציר מורג" והקיפה את רפיח.

ניוזלטר

היה הראשון לדעת את החדשות החשובות ברגע שהן קורות.

הישאר מעודכן בחדשות האחרונות. הירשם לשירות החדשות הדחופות שמגיע לתיבת הדוא"ל שלך מדי יום.

בהרשמה, אתה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות פרטיות.