Fri 11 Apr 2025 10:37 pm - Jerusalem Time

ישראל אומרת שהיא השתלטה על כל "ציר מורג" והקיפה את רפיח.

צבא ישראל אמר ביום שישי כי השלים את השליטה על כל "ציר מורג" ו"הקיף לחלוטין" את העיר רפיח בדרום רצועת עזה, כך לפי כלי תקשורת רשמיים.

רדיו צבא ישראל דיווח בפוסט בפלטפורמת X כי "הצבא הודיע על התקדמות משמעותית בפעילות הקרקעית בדרום רצועת עזה", כשהשלים את מה שתיאר כ"מיסוד מסדרון מורג", מסדרון יבשתי המשתרע צפונה מהגבול עם מצרים ועד לפאתי חאן יונס, בדרום רצועת עזה.

על פי דיווחי הקשר של הצבא הישראלי, "כוחות מאוגדה 36 וחטיבת שריון 188 הצליחו להשתלט על הציר באופן מוחלט ולהקיף את העיר רפיח מכל עבר".

תחנת הרדיו דיווחה כי כעת רפיח "נצורה לחלוטין" על ידי כוחות ישראליים.

היא ציינה כי "השלב הבא כולל פעולות לגיבוש השליטה בציר מורג והיערכות להרחבת הפלישה לרפיח, במטרה לשלבה באזור חיץ הגבול כאזור בשליטה ישראלית".

Tags

Share your opinion

ישראל אומרת שהיא השתלטה על כל "ציר מורג" והקיפה את רפיח.

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.