الخميس 23 يناير 2025 9:48 مساءً - بتوقيت القدس

הכיבוש הורס 6 מתקנים מסחריים בעיירה אל-ג'יב, מצפון-מערב לירושלים

כוחות הכיבוש הישראלי הרסו שישה מתקנים מסחריים בשכונת אל-חלילה בעיירה אל-ג'יב, צפונית-מערבית לירושלים הכבושה, בתואנה של בנייה ללא רישיון.

נפת ירושלים מסר בהודעה, היום, יום חמישי, כי הבעלות על המתקנים היא של שני האחים מחמוד ומוסא מוסטפא אלקם, שכן מתקנים אלו מהווים מקור פרנסה לכ-30 משפחות ירושלמיות, והם קיימים משנת 2004. .

היא ציינה כי כוחות הכיבוש הסתערו על השכונה, בליווי רכבי הריסה, ביום שלישי שעבר, חסמו את כל השטח ומונעים מאזרחים להתקרב, בטרם ביצעו את מבצע ההריסה שכוון לאטליז, מסעדה, סופרמרקט, כוס. חנות, ובית מלאכה לייצור אבנים.



دلالات

شارك برأيك

הכיבוש הורס 6 מתקנים מסחריים בעיירה אל-ג'יב, מצפון-מערב לירושלים

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.