רשויות הכיבוש הישראליות ממשיכות לעצור את גופותיהם של 15 חללים מאז מלחמת ישראל ברצועת עזה ב-7 באוקטובר 2023.
השהיד האחרון בשבי היה וליד דקה מבאקה אל-גרבייה, שנרצח ביום ראשון בערב בבית החולים אסף הרופא כתוצאה מרשלנות רפואית, כך דיווחה ביום שני הרשות לענייני אסירים ואסירים לשעבר.





شارك برأيك
הכיבוש אוחז בגופות של 15 אסירים קדושים מאז ה-7 באוקטובר