רשויות הכיבוש הישראליות ממשיכות לעצור את גופותיהם של 15 חללים מאז מלחמת ישראל ברצועת עזה ב-7 באוקטובר 2023.
השהיד האחרון בשבי היה וליד דקה מבאקה אל-גרבייה, שנרצח ביום ראשון בערב בבית החולים אסף הרופא כתוצאה מרשלנות רפואית, כך דיווחה ביום שני הרשות לענייני אסירים ואסירים לשעבר.





Share your opinion
הכיבוש אוחז בגופות של 15 אסירים קדושים מאז ה-7 באוקטובר