פלסטין

ב 10 פבר 2025 6:07 pm - שעון ירושלים

אבו עוביידה הודיע ​​על דחיית מסירת אסירי הכיבוש לאחר הפרות "ישראליות"

הדובר הצבאי של גדודי קסאם, הזרוע החמושה של חמאס, אבו עוביידה, הודיע ביום שני על דחיית מסירת אסירי הכיבוש שהיו אמורים להשתחרר בשבת הבאה, לאחר שצבא הכיבוש הפר את הסכם הפסקת האש בעזה.


אבו עוביידה אמר בציוץ בחשבון הטלגרם שלו, "הנהגת ההתנגדות עקבה אחר הפרות האויב ואי עמידה בתנאי ההסכם בשלושת השבועות האחרונים, לרבות עיכוב החזרה של העקורים לצפון רצועת עזה, והכוונתם בהפגזות ובירי.


באזורים שונים ברצועה, ואי הבאת ציוד סיוע על כל צורותיהם על פי המוסכם, תוך שההתנגדות מימשה את כל התחייבויותיה.


הוא המשיך: "בהתאם לכך, מסירת האסירים הציוניים שהיו אמורים להשתחרר בשבת הבאה, בהתאמה ליום 15-02-2025, תידחה עד להודעה חדשה, ועד שהכיבוש יתחייב לפצות על השבועות האחרונים, רטרואקטיבית".


אבו עוביידה הדגיש את מחויבות ההתנגדות לתנאי ההסכם כל עוד הכיבוש יעמוד בהם.

תגים

שתף את דעתך

אבו עוביידה הודיע ​​על דחיית מסירת אסירי הכיבוש לאחר הפרות "ישראליות"

ניוזלטר

היה הראשון לדעת את החדשות החשובות ברגע שהן קורות.

הישאר מעודכן בחדשות האחרונות. הירשם לשירות החדשות הדחופות שמגיע לתיבת הדוא"ל שלך מדי יום.

בהרשמה, אתה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות פרטיות.