الإثنين 10 فبراير 2025 6:07 مساءً - بتوقيت القدس

אבו עוביידה הודיע ​​על דחיית מסירת אסירי הכיבוש לאחר הפרות "ישראליות"

הדובר הצבאי של גדודי קסאם, הזרוע החמושה של חמאס, אבו עוביידה, הודיע ביום שני על דחיית מסירת אסירי הכיבוש שהיו אמורים להשתחרר בשבת הבאה, לאחר שצבא הכיבוש הפר את הסכם הפסקת האש בעזה.


אבו עוביידה אמר בציוץ בחשבון הטלגרם שלו, "הנהגת ההתנגדות עקבה אחר הפרות האויב ואי עמידה בתנאי ההסכם בשלושת השבועות האחרונים, לרבות עיכוב החזרה של העקורים לצפון רצועת עזה, והכוונתם בהפגזות ובירי.


באזורים שונים ברצועה, ואי הבאת ציוד סיוע על כל צורותיהם על פי המוסכם, תוך שההתנגדות מימשה את כל התחייבויותיה.


הוא המשיך: "בהתאם לכך, מסירת האסירים הציוניים שהיו אמורים להשתחרר בשבת הבאה, בהתאמה ליום 15-02-2025, תידחה עד להודעה חדשה, ועד שהכיבוש יתחייב לפצות על השבועות האחרונים, רטרואקטיבית".


אבו עוביידה הדגיש את מחויבות ההתנגדות לתנאי ההסכם כל עוד הכיבוש יעמוד בהם.

دلالات

شارك برأيك

אבו עוביידה הודיע ​​על דחיית מסירת אסירי הכיבוש לאחר הפרות "ישראליות"

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.