السّبت 17 أغسطس 2024 12:49 مساءً - بتوقيت القدس

רשות המים: השלמת תיקון הפסקה בקו מוביל המים מצפון מזרח לבית לחם

רשות המים הודיעה היום, שבת, כי הצוותים הטכניים סיימו את כל העבודות הקשורות לתיקון הפסקת קו מוביל המים שסופק לאזורי דאר סלאח, אל-עוביידה, אל-חס, אל-נומן, מילוי מיכל עיזריה 1. חיבור, ותחנת עיזריה 1.


ברשות המים הסבירו, בהודעה, כי תיקון ההפסקה בוצע בשיתוף עיריית דאר סלאח, שפעלה לסייע לצוותים, וציינו כי מתבצעות עבודות לשיקום שאיבת המים לאזורים המוזנים מהקו. , ועבודת הניטור תמשיך לוודא שלא תתרחש תקלה במהלך תהליך השאיבה.


دلالات

شارك برأيك

רשות המים: השלמת תיקון הפסקה בקו מוביל המים מצפון מזרח לבית לחם

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.