Sat 17 Aug 2024 12:49 pm - Jerusalem Time

רשות המים: השלמת תיקון הפסקה בקו מוביל המים מצפון מזרח לבית לחם

רשות המים הודיעה היום, שבת, כי הצוותים הטכניים סיימו את כל העבודות הקשורות לתיקון הפסקת קו מוביל המים שסופק לאזורי דאר סלאח, אל-עוביידה, אל-חס, אל-נומן, מילוי מיכל עיזריה 1. חיבור, ותחנת עיזריה 1.


ברשות המים הסבירו, בהודעה, כי תיקון ההפסקה בוצע בשיתוף עיריית דאר סלאח, שפעלה לסייע לצוותים, וציינו כי מתבצעות עבודות לשיקום שאיבת המים לאזורים המוזנים מהקו. , ועבודת הניטור תמשיך לוודא שלא תתרחש תקלה במהלך תהליך השאיבה.


Tags

Share your opinion

רשות המים: השלמת תיקון הפסקה בקו מוביל המים מצפון מזרח לבית לחם

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.