ה 21 אפר 2022 2:07 pm - שעון ירושלים

الاحتلال يعتدي على الأسرى المحررين أمام مركز "القشلة"

القدس- "القدس" دوت كوم- اعتدت قوات الاحتلال، اليوم الخميس، على الأسرى المحررين أمام مركز توقيف وتحقيق القشلة في القدس.


وأفادت مصادر محلية، بأن قوات الاحتلال أطلقت غاز الفلف على المحررين وأصابت أحدهم، وتم نقله إلى المستشفى.

שתף את דעתך

الاحتلال يعتدي على الأسرى المحررين أمام مركز "القشلة"

ניוזלטר

היה הראשון לדעת את החדשות החשובות ברגע שהן קורות.

הישאר מעודכן בחדשות האחרונות. הירשם לשירות החדשות הדחופות שמגיע לתיבת הדוא"ל שלך מדי יום.

בהרשמה, אתה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות פרטיות.