פלסטין

ב 26 אוג 2024 6:17 pm - שעון ירושלים

אונר"א: המחסור במים בדיר אל-בלח הגיע ל-85% בגלל התוקפנות הישראלית

סוכנות הסעד והעבודות של האו"ם לפליטים פלסטיניים (אונר"א) הודיעה היום, שני, כי המחסור במים הגיע ל-85% בדיר אל-בלח במרכז רצועת עזה, מה שמעיד על כך שרק 3 בארות מים מתוך 18 פועלות בשטח העיר כתוצאה מהתוקפנות הישראלית שנמשכת כבר 11 חודשים.


אונר"א אמרה בפוסט בפלטפורמת "X", "בשל הפעולות הצבאיות המתמשכות בדיר אל-בלח, רק 3 בארות מים מתוך 18 עדיין פועלות, מה שהוביל למחסור במים של 85%".


היא הוסיפה: "אנשים בעזה חיים לא רק בפחד מתמיד לחייהם, אלא גם נאבקים לספק אפילו את הצרכים הבסיסיים ביותר שלהם".


הסוכנות אישרה בפרסום שני כי "זהו דה-הומניזציה מוחלטת וטרגדיה אינסופית", וציינה כי "משפחות ברחבי רצועת עזה עדיין נאלצות לברוח ולעזוב את בתיהן ורכושן מאחור".


היא המשיכה: "כל מה שהם יכולים לעשות עכשיו זה לנסות לשרוד. האנשים (בעזה) איבדו הכל", חידשה את דרישתה להפסקת אש מיידית בעזה.

תגים

שתף את דעתך

אונר"א: המחסור במים בדיר אל-בלח הגיע ל-85% בגלל התוקפנות הישראלית

ניוזלטר

היה הראשון לדעת את החדשות החשובות ברגע שהן קורות.

הישאר מעודכן בחדשות האחרונות. הירשם לשירות החדשות הדחופות שמגיע לתיבת הדוא"ל שלך מדי יום.

בהרשמה, אתה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות פרטיות.