السّبت 17 أغسطس 2024 1:27 مساءً - بتوقيت القدس

אונר"א: הכיבוש מקטין את "האזור ההומניטרי" בעזה ל-11% בלבד

סוכנות הסעד והעבודות של האו"ם לפליטים פלסטיניים (אונר"א) הזהירה כי ישראל צמצמה את "האזור ההומניטרי" לכאורה ל-11% בלבד מרצועת עזה, מה שגרם לכאוס ופחד בקרב העקורים.


אונר"א ציינה בהצהרה בעמוד שלה במצע "X" כי אלפי משפחות נעקרו בעזה כשרשויות הכיבוש הוציאו צווי פינוי חדשים.


היא ציינה שאין דבר - בעזה - מלבד בתים שבורים וחיים מרוסקים אנשים לכודים בסיוט האינסופי הזה, אין להם מקום בטוח ללכת אליו.

دلالات

شارك برأيك

אונר"א: הכיבוש מקטין את "האזור ההומניטרי" בעזה ל-11% בלבד

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.