Sat 17 Aug 2024 1:27 pm - Jerusalem Time

אונר"א: הכיבוש מקטין את "האזור ההומניטרי" בעזה ל-11% בלבד

סוכנות הסעד והעבודות של האו"ם לפליטים פלסטיניים (אונר"א) הזהירה כי ישראל צמצמה את "האזור ההומניטרי" לכאורה ל-11% בלבד מרצועת עזה, מה שגרם לכאוס ופחד בקרב העקורים.


אונר"א ציינה בהצהרה בעמוד שלה במצע "X" כי אלפי משפחות נעקרו בעזה כשרשויות הכיבוש הוציאו צווי פינוי חדשים.


היא ציינה שאין דבר - בעזה - מלבד בתים שבורים וחיים מרוסקים אנשים לכודים בסיוט האינסופי הזה, אין להם מקום בטוח ללכת אליו.

Tags

Share your opinion

אונר"א: הכיבוש מקטין את "האזור ההומניטרי" בעזה ל-11% בלבד

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.