סוכנות הסעד והעבודות של האו"ם לפליטים פלסטיניים (אונר"א) הזהירה כי ישראל צמצמה את "האזור ההומניטרי" לכאורה ל-11% בלבד מרצועת עזה, מה שגרם לכאוס ופחד בקרב העקורים.
אונר"א ציינה בהצהרה בעמוד שלה במצע "X" כי אלפי משפחות נעקרו בעזה כשרשויות הכיבוש הוציאו צווי פינוי חדשים.
היא ציינה שאין דבר - בעזה - מלבד בתים שבורים וחיים מרוסקים אנשים לכודים בסיוט האינסופי הזה, אין להם מקום בטוח ללכת אליו.





Share your opinion
אונר"א: הכיבוש מקטין את "האזור ההומניטרי" בעזה ל-11% בלבד