שני אזרחים נפצעו מכדורי כוחות הכיבוש הישראלי, ביום שלישי בערב, במהלך עימותים שפרצו במחסום הצבאי אל-ג'לאמה, מצפון לג'נין.
מהאגודה הפלסטינית של הסהר האדום נמסר כי צוותיה התמודדו עם שתי פציעות עם כדורים חיים במחסום ג'לאמה, הראשון בחזה וביד, והשני ברגל, והם פונו לבית החולים.





שתף את דעתך
שני פצועים נפצעו מכדורי כיבוש מצפון לג'נין