פלסטין

ג 25 מרץ 2025 9:24 am - שעון ירושלים

אונר"א: 124,000 פלסטינים נעקרו בעזה בעקבות הסלמה בהפצצות ישראליות

סוכנות הסעד והעבודות של האו"ם לפליטים פלסטיניים (אונר"א) הודיעה כי 124,000 בני אדם נעקרו בימים האחרונים מרצועת עזה עקב הפצצות ישראליות מתמשכות, וקראו להפסיק את המצור שהוטל על הרצועה.


אונר"א אמרה בפוסט בפלטפורמת X שלה ביום שני בערב כי "124,000 אנשים נאלצו לברוח מההפצצה המתמשכת, כשהם נושאים עימם מעט מחפציהם, ללא מחסה או בטיחות, וללא לאן לפנות".


היא הוסיפה כי רשויות הכיבוש הישראלי ניתקו כל סיוע הומניטרי, מה שהוביל למחסור חמור במזון ולעליית מחירים, ותיארה את המצב ברצועת עזה כ"טרגדיה הומניטרית".


זאת לאחר שהכיבוש הישראלי חידש את התקיפות האוויריות שלו על רצועת עזה לפנות בוקר (שלישי) תוך הפרה של הסכם הפסקת האש שהושג ב-19 בדצמבר בתיווך מצרי, קטארי ואמריקאי.



תגים

שתף את דעתך

אונר"א: 124,000 פלסטינים נעקרו בעזה בעקבות הסלמה בהפצצות ישראליות

ניוזלטר

היה הראשון לדעת את החדשות החשובות ברגע שהן קורות.

הישאר מעודכן בחדשות האחרונות. הירשם לשירות החדשות הדחופות שמגיע לתיבת הדוא"ל שלך מדי יום.

בהרשמה, אתה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות פרטיות.