الإثنين 25 سبتمبر 2023 9:39 صباحًا - بتوقيت القدس

הכיבוש ממשיך לסגור את מחסום בית חנון "ארז".

רשויות הכיבוש הישראליות ממשיכות לסגור את מחסום בית חנון "ארז" בצפון רצועת עזה, המיועד לתנועת אנשים, זו היום ה-11 ברציפות.


משרדו של מה שמכונה מתאם פעולות הממשלה הישראלי הודיע ​​על הארכת סגירת המחסום ל-24 שעות, באמתלה של המשך הצעדות בגבולות רצועת עזה.


ראוי לציין כי יותר מ-20,000 עובדים פלסטינים עוזבים את רצועת עזה בתחילת כל שבוע, ואותם מספרים נכנסים לימי החופשה המתוכננים ביום חמישי, מה שגורם לעובדים הפסדים יומיומיים המוערכים בכ-5 מיליון שקלים.

دلالات

شارك برأيك

הכיבוש ממשיך לסגור את מחסום בית חנון "ארז".

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.