מקומי

السّبت 08 أبريل 2023 8:17 مساءً - بتوقيت القدس

החומה וההתנחלויות: הכיבוש מאשר 6 תוכניות התיישבות חדשות בגדה המערבית

ועדת ההתנגדות לחומות ולהתנחלויות מסרה כי רשויות הכיבוש אישרו לפני מספר ימים 6 תוכניות מתאר למטרות הרחבת קבוצת התנחלויות בגדה המערבית , שכללה הקמת שתי שכונות התנחלויות חדשות.


בהודעה שפרסם המשרד מסר מואיד שעבן, ראש הנציבות, הערב, שבת, כי מספר יחידות ההתיישבות מסתכם ב-543 יחידות התיישבות, והאישורים מכוונים לסך של 1,188 דונם קרקע שעליהן ישובים אלו. נשתלו.


הוא ציין כי תוכניות המתאר שאושרו להתנחלויות כוונו לנפות רמאללה ושכם, באמצעות אישור תוכנית מתאר שמטרתה לבנות שכונת התיישבות חדשה השייכת להתנחלות "רחלים", עם 212 יחידות התיישבות בשטח של 572 דונם. , ואילו התכנית השנייה כוונה לאדמות נפת יריחו החל משלב אישור שתי תכניות מתאר להרחבה גדולה של הישוב "מבוא יריחו", במטרה לבנות שכונה חדשה ליישוב עם 181 יח"ד חדשות בשטח המוערך. בשטח של 533 דונם של קרקע, בציינו כי יישוב זה הוסב ממאחז להתנחלות לפני שנתיים, שיורחב מאוד בימים אלה.


שעבן הוסיף כי קיימת תוכנית נוספת להרחבת ההתנחלות "וורד יריחו", הנמצאת על אדמות עקבת ג'בר ונבי מוסא בנפת יריחו, ב-5 יחידות התיישבות בשטח של שני דונם, והדגישה כי האישורים המתקיימים בהתנחלויות נפת יריחו ובקעת הירדן אינם ניתנים להפרדה מהמזימות הגדולות שמטרתן שליטה מוחלטת. לגמרי על אדמות ההרים המזרחיים ובקעת הירדן.


כמו כן אושרה תכנית מתאר במטרה לבצע הרחבה בתוך ההתנחלות "תנא אמרים", הממוקמת על אדמות ח'רבת זנותא בנפת חברון, עם 68 יחידות התיישבות בשטח המוערך ב-26 דונם, תוך שהתוכניות האחרונות כוונו. אדמות כפרי מאשה בנפת סלפית לטובת ההתנחלות "עץ אפרים". לבנות 5 יחידות התיישבות על שטח של שני דונם ואדמות ערב אל-טעמרה בנפת בית לחם לטובת הרווחה. של התנחלות נוקדים, לבנות 32 יחידות דיור על שטח של 9 דונם.


وتابع شعبان: إن دولة الاحتلال لا تتنصل فقط من التزاماتها أمام دول العالم بوقف الاستيطان، بل تعتدي وتنتهك كل الأعراف والشرائع الدولية التي جرمت الاستيطان، وإجراء هذا النوع من التغييرات الدائمة على الأرض المحتلة بوصفها القوة القائمة بالاحتلال مدعومة بالصمت الدولي وبازدواجية معايير يجري العمل بها في העולם.


הוא ציין כי המדינה הכובשת ממשיכה בתוכניות ההתיישבות הקולוניאליות שלה לקטוע את האדמה ולבודד את הפלסטינים בגטאות אוכלוסין קטנים הנצורים על ידי גושי התנחלויות גדולים הקשורים בדרכי התנחלויות בעלות אופי גזעני, שתפקידם, בנוסף לשליטה וניכוס של אדמה, היא לגרש את הפלסטינים ולערער את קיומם ואת חייהם.

دلالات

شارك برأيك

החומה וההתנחלויות: הכיבוש מאשר 6 תוכניות התיישבות חדשות בגדה המערבית

أسعار العملات

الخميس 25 أبريل 2024 10:01 صباحًا

دولار / شيكل

بيع 3.79

شراء 3.77

دينار / شيكل

بيع 5.37

شراء 5.34

يورو / شيكل

بيع 4.08

شراء 4.02

رغم قرار مجلس الأمن.. هل تجتاح إسرائيل رفح؟

%74

%22

%4

(مجموع المصوتين 160)

القدس حالة الطقس