الثّلاثاء 25 مارس 2025 12:08 مساءً - بتوقيت القدس

הסהר האדום: גורלם של תשעה מהצוותים שלנו ברפיח לא ידוע זה היום השלישי.

אגודת הסהר האדום מסרה ביום שלישי כי גורלם של תשעה מצוותי האמבולנסים שלה עדיין לא ידוע זה היום השלישי ברציפות לאחר שנצורו והיו מטרות על ידי כוחות הכיבוש הישראליים בעיר רפיח.


היא הוסיפה, "למרות המאמצים המתמשכים של ארגונים בינלאומיים, רשויות הכיבוש ממשיכות לדחות את כל מאמצי התיאום שמטרתם לאפשר לצוותי חילוץ להגיע למקום ולהבטיח את שלומם של הצוותים העצורים".


היא הביעה דאגה עמוקה לשלומם של אנשי הצוות שלה, והטילה על רשויות הכיבוש הישראליות אחריות מלאה לחייהם.


אגודת הסהר האדום קראה לקהילה הבינלאומית ולארגונים הומניטריים לנקוט בפעולה דחופה וללחוץ על הכיבוש להבטיח את הגנתם ושחרורם המיידי, בהתאם לחוק ההומניטרי הבינלאומי, המבטיח הגנה על צוותי רפואה וסיוע בעת מילוי תפקידם.


دلالات

شارك برأيك

הסהר האדום: גורלם של תשעה מהצוותים שלנו ברפיח לא ידוע זה היום השלישי.

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.