الأحد 03 نوفمبر 2024 12:15 مساءً - بتوقيت القدس

הכיבוש הישראלי בונה 200 מקלטים נוספים בגליל ובגולן

ערוץ 12 הישראלי מסר ביום ראשון כי משרד הביטחון החל בעבודות לחיזוק והגנה על מבנים במספר עיירות הסמוכות לגבול הצפוני עם לבנון.


בערוץ הוסיפו כי הביצור כולל הוספת למעלה מ-200 מקלטים ביישובי הגולן, הגליל העליון והמערבי.


חשיפת פעולות הביצור החדשות מגיעה כאשר ערים והתנחלויות ישראליות מהגבול עם לבנון בצפון ועד לחיפה ותל אביב בדרום נתונות לפגיעות טילים יומיומיות של חיזבאללה הלבנוני.


מאות אלפי ישראלים נאלצים ללכת למקלטים מדי יום בגלל טילים ומזל"טים של חיזבאללה.


המפלגה קראה לאחרונה לתושבי 25 התנחלויות ישראליות בצפון לעזוב את בתיהם לאלתר, לפני שיתחילו להפציץ אותם בטילים וברח"טים, והדגישה כי הם הפכו למטרות לגיטימיות עבורה מכיוון שהפכו למקום של פריסה ויציבות עבור כוחות ישראליים.


ישראל הרחיבה אתמול, שבת, את ההגבלות על ההתקהלות בגליל התחתון ובדרום הגולן, והוחלט על הפסקת הלימודים היום, ראשון, בעיר עכו עקב הפצצת טילים של חיזבאללה.

دلالات

شارك برأيك

הכיבוש הישראלי בונה 200 מקלטים נוספים בגליל ובגולן

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.