כוחות הכיבוש הישראליים ממשיכים לסגור את הכניסה לכפר בורקה, מזרחית לרמאללה, זה היום השני ברציפות.
מקורות מקומיים ציינו כי כוחות הכיבוש ממשיכים לסגור את הכניסה הראשית לכפר, ולמנוע מאזרחים כניסה או יציאה ממנו, ומאלצים אותם לנסוע בדרכי עפר כדי להגיע למקומות עבודתם.





Share your opinion
ליום השני.. הכיבוש ממשיך לסגור את הכפר בורקה, מזרחית לרמאללה