שני אזרחים נהרגו היום, שבת, בהפצצה של הצבא הישראלי על אזור אל-מגרקה במרכז רצועת עזה.
מקורות מקומיים דיווחו כי מטוסי הכיבוש הפציצו את אזור אל-מגרקה והרגו שני אזרחים.
באותו הקשר, מספר אזרחים נפצעו לאחר שמל"טים ישראלים פתחו באש על אוהלי עקורים סמוך למועדון בית לאהיה בצפון רצועת עזה.





Share your opinion
שני הרוגים בהפצצת הכיבוש באזור אל-מגרקה במרכז עזה