מקומי

الإثنين 24 يوليو 2023 11:53 صباحًا - بتوقيت القدس

שתייה: מה שקרה למחנה נור שמס הוא ההוכחה הטובה ביותר למנטליות ההרג הישראלית

היום, שני, אמר ראש הממשלה מוחמד שתייה, "מה שהיה נתון אליו מחנה נור שמס בטול כרם על ידי כוחות הכיבוש הישראלי הבוקר הוא ההוכחה הטובה ביותר למנטליות הישראלית של הרס והרג".


בנאומו בפתח ישיבת הממשלה, היום, יום שני, ברמאללה, הוסיף שתייה, "מכונת המלחמה הישראלית לא מפסיקה לקחת חיים נוספים מילדינו חסרי ההגנה, עם פשעים שגבו את חייהם של ילדים וצעירים בשיאם, כפי שקרה בהוצאות להורג בשטח של הצעיר פאוזי המפר בעיירה סבסטיה, והילד מוחמד מספרם של מחנה אל-ג'וראן א, והילד מוחמד א"ב.


הוא המשיך, "כל הפשעים הללו מתרחשים במקביל לפשעים המבוצעים על ידי כנופיות מתנחלים ברחבי השטחים הפלסטיניים, ולפלישות החוזרות ונשנות למסגד אל-אקצא. הם פשעים הנובעים מתורת המחיקה, השריפה והרצח העם בה דוגלת הקואליציה השלטת בישראל".


הוא ציין כי ועדת השרים שעקבה אחר הפיגועים תעקוב גם אחר נושא מחנה נור שמס.


בהקשר אחר העריך שתייה את החלטת הפרלמנט הפורטוגלי להכיר במצבו של העם הפלסטיני, 75 שנים לאחר העקירה הכפויה של עמנו מאדמותיו ומבתיהם ב-1948, ואת מעשי הטבח שביצעו הכנופיות הישראליות בתושבי הכפרים והעיירות העקורים, אשר תבעו את חייהם של אלפי נשים וילדים, כולל זקנים, וילדים.


הקבינט דן בדוחות שבועיים, פרויקטי תשתית, הגנה על שטחים ארכיאולוגיים, הלוואות מהודו ואיטליה, מערכת חוקים ותקנות ובנושאים הקשורים לרשות שוק ההון ולאוניברסיטת שכם.

دلالات

شارك برأيك

שתייה: מה שקרה למחנה נור שמס הוא ההוכחה הטובה ביותר למנטליות ההרג הישראלית

أسعار العملات

الخميس 25 أبريل 2024 10:01 صباحًا

دولار / شيكل

بيع 3.79

شراء 3.77

دينار / شيكل

بيع 5.37

شراء 5.34

يورو / شيكل

بيع 4.08

شراء 4.02

رغم قرار مجلس الأمن.. هل تجتاح إسرائيل رفح؟

%74

%21

%4

(مجموع المصوتين 163)

القدس حالة الطقس