السّبت 23 نوفمبر 2024 11:38 صباحًا - بتوقيت القدس

הכיבוש עצר 15 אזרחים מהגדה המערבית, כולל ילדים

אתמול והיום, שבת, עצרו כוחות הכיבוש הישראלי לפחות 15 אזרחים מהגדה המערבית, בהם ילדים ואסירים לשעבר.


הוועדה לענייני אסירים ואסירים לשעבר ומועדון האסירים הפלסטינים דיווחו כי המעצרים הופצו על פני נפות חברון, טול כרם, ג'נין, קלקיליה, בית לחם ושכם.


כוחות הכיבוש ממשיכים לבצע פשיטות והטרדות נרחבות במהלך מערכות מעצרים, מכות קשות ואיומים על עצורים ובני משפחותיהם, בנוסף לחבלה נרחבת והרס של בתי אזרחים.


מספר המעצרים מאז תחילת מלחמת ההשמדה המתמשכת והתוקפנות המקיפה נגד עמנו עלה ליותר מ-11,800, מהגדה המערבית, כולל ירושלים, בעוד שמוסדות האסירים לא הצליחו עד היום לספור את מקרי המעצר מ. עזה, הנאמד באלפים, כתוצאה מהכיבוש בביצוע פשע ההיעלמות הכפויה נגדם.

دلالات

شارك برأيك

הכיבוש עצר 15 אזרחים מהגדה המערבית, כולל ילדים

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.