הערב (שלישי) נהרגו לפחות חמישה אזרחים ויותר מ-20 נוספים נפצעו, כתוצאה מהפצצה ישראלית של העיר עזה.
מקורות מקומיים אישרו כי מטוסי קרב של הכיבוש הישראלי פתחו בשתי פשיטות על שוק אל-סחבה בשכונת אלדראג', מזרחית לעיר עזה, שהייתה עמוסה בספקים וקונים, והובילו למותם של לפחות חמישה אזרחים ולפציעתם של יותר מ- עשרים, כולם נלקחו לבתי חולים.
לפי הסטטיסטיקה העדכנית, מניין ההרוגים ברצועת עזה עלה ל-43,061 חללים, רובם ילדים ונשים, מאז תחילת התוקפנות הישראלית ב-7 באוקטובר 2023. גם ההרוגים עלו ל-101,223, בנוסף לאלפים. של קורבנות מתחת להריסות, על רקע הידרדרות המצב ההומניטרי במגזר הנצור.





Share your opinion
חמישה הרוגים ועשרות פצועים כתוצאה מהפצצה ישראלית על העיר עזה