מקומי

الخميس 04 مايو 2023 10:18 صباحًا - بتوقيت القدس

גינויים פלסטינים רחבים לפשע הכיבוש בשכם

היום, חמישי, גינו גופים רשמיים וסיעתיים את פשע הכיבוש הישראלי בעיר העתיקה בשכם, שהוביל למותם של 3 אזרחים ולפציעתו של אחר.


הדובר הנשיאותי, נביל אבו רודיינה, הזהיר מההסלמה הישראלית המתמשכת נגד עמנו, אדמתו וקדושותיו, שתפוצץ את המצב באזור ותדחוף אותו לשלב שקשה לשלוט בו.


הוא הטיל על ממשלת הכיבוש הישראלי את האחריות המלאה למדיניות ההסלמה הזו שדוחפת עניינים לעבר אלימות ומחמירה את האווירה.


אבו רודיינה קרא לממשל האמריקני להתערב לאלתר ולהפעיל עליו לחץ לעצור את התוקפנות הישראלית המתגברת נגד עמנו, ארצנו וקדושותינו, ולא להסתפק במדיניות ההוקעה, כי התנאים בשטח הפכו קשה מאוד ואף אחד לא יכול לחזות את ההשלכות שלו.


ראש הממשלה, מוחמד שתייה, אמר מצדו: "הפשעים הישראלים נגד עמנו אינם נפסקים עד שהם יתחדשו שוב נגד עמנו בשכם, בצורה מפחידה וקטלנית יותר, על ידי פגיעה בילדים, נשים וזקנים".


שטייה הטיל על ישראל אחריות מלאה לפשעיה, וקרא לקהילה הבינלאומית לאחד סטנדרטים ולחייב את ישראל באחריות לפשעיה הנוראיים וההפרות המתמשכות נגד עמנו.


בתורו, אמר דובר חמאס, חאזם קאסם, "הכיבוש הוא הזוי לחלוטין שבכך שהוא מבצע את הפשע שלו בשכם, הוא יעצור את ההתנגדות בגדה המערבית, והדם הזה יהווה דלק להסלמה של פעולת הקומנדו".


הוא הדגיש כי הכיבוש ישלם את המחיר על פשעיו נגד עמנו ולא יצליח להיענש. לפיו.


בעוד שתנועת "פתח" אמרה, "דם עמנו לא יהווה חבל הצלה לממשלת הכיבוש המצוררת, שלא נותר לה אלא טרור והרג כדי לאחות את השבר של המשברים הפנימיים שלה".


היא הוסיפה, "עמנו לא מיצה את מקור הקורבנות שלו, והם ימשיכו במאבקו הלאומי עד לגזילת זכויותיו, ובראשן הזכות להקים את מדינתו העצמאית והריבונית שבירתה ירושלים".


טאריק סלמי, דובר תנועת "הג'יהאד האסלאמי", מצדו אמר כי "דמם של חללי שכם הצדיקים יישאר עד למהפכת עמנו ומניע להמשך הכעס הבוער והלחימה המתמשכת במדינה. הגנה על פלסטין, אלאקצא וירושלים".


הוא הוסיף, "היום התותחים של המוג'אהדין מתלכדים ושורותיהם מתאחדות מול האויב הפושע, וברשות ה', מי שנושא את הדגל ייצא החוצה וינקום בדם הטהור הזה.


בתורה, החזית העממית אישרה כי טבח הכיבוש בשכם לא יחליש את רצון ההתנגדות, והמוני העם הפלסטיני, על כל מערכי ההתנגדות שלו, ישלמו לאויב את המחיר על פשעיו. לפי הצהרתה.


בעוד שהחזית הדמוקרטית אמרה, "פשע הכיבוש והטרור המאורגן לא יפגעו בנחישות והתנגדות של עמנו, אלא יגבירו את התעקשותם להסלים את ההתנגדות על כל צורותיה ולגרום לכיבוש לשלם את המחיר על פשעיו".


היא הדגישה כי חיזוק אחדות השדה, הסלמה של ההתנגדות על כל צורותיה ויישום החלטות המועצה המרכזית והלאומית הם התגובה היעילה ביותר לרצח הפחדני ולכל פשעי הכיבוש.


دلالات

شارك برأيك

גינויים פלסטינים רחבים לפשע הכיבוש בשכם

أسعار العملات

الخميس 28 مارس 2024 9:50 صباحًا

دولار / شيكل

بيع 3.69

شراء 3.68

دينار / شيكل

بيع 5.21

شراء 5.19

يورو / شيكل

بيع 4.03

شراء 3.97

هل تستطيع أميركا وإسرائيل استبدال حكم حماس في غزة؟

%15

%82

%3

(مجموع المصوتين 314)

القدس حالة الطقس