ערבי ובינלאומי

الأربعاء 05 أبريل 2023 10:16 صباحًا - بتوقيت القدس

נשיאת נשק ללא רישיון נאכפת ברוב מדינות ארה"ב

מושל פלורידה, רון דסנטיס, חתם על הצעת חוק המתירה נשיאת נשק חם ללא רישיון לחוק ב-3 באפריל, המאפשרת למבוגרים בפלורידה, הידועה בשם Sunshine State, לשאת כלי נשק סמויים ללא הכשרה או רישיון ממשלתי, על פי הדו"ח. טרייס, עיתון ללא מטרות רווח המסקר את אלימות הנשק האמריקאית, דיווח ביום שני.


"עם חתימת DeSantis על הצעת החוק, נשיאת אקדח ללא רישיון היא כיום החוק ביותר ממחצית המדינה", נכתב בדו"ח. "פלורידה, עם אוכלוסייה של 23 מיליון, היא המדינה השלישית בגודלה במדינה. המדינה השנייה בגודלה שמכשירה נשיאת אקדח ללא רישיון", נכתב בדו"ח. טקסס, שהיא המדינה השנייה בגודלה, ביטלה את דרישות הרישוי ב-2021".


למרות שרוב המדינות מתירות כיום נשיאה סמויה בלתי מורשית של אקדח, רוב אוכלוסיית ארה"ב עדיין חיה במדינות הדורשות אישור או רישיון לשאת כלי נשק סמויים. עם הוספת פלורידה לרשימת המדינות המאפשרות את הבלתי מורשים. נשיאת אקדח, 142.7 חיים. מיליון איש מתגוררים במדינות המאפשרות נשיאת אקדחים ללא רישיון, בעוד 190.5 מיליון אנשים מתגוררים במדינות שמקיימות דרישות רישוי נשק, לפי הדו"ח.


"קבוצות לרפורמה בנשק התנגדו נחרצות לחוקי נשק ללא רישיון, בטענה שביטול דרישות הרישיון מגדיל את ההזדמנויות לאלימות בנשק על ידי מתן אפשרות לאנשים לשאת נשק ללא הכשרה או בדיקות רקע", הוסיף הדו"ח.

دلالات

شارك برأيك

נשיאת נשק ללא רישיון נאכפת ברוב מדינות ארה"ב

أسعار العملات

الخميس 18 أبريل 2024 10:59 صباحًا

دولار / شيكل

بيع 3.78

شراء 3.77

دينار / شيكل

بيع 5.34

شراء 5.32

يورو / شيكل

بيع 4.06

شراء 4.0

رغم قرار مجلس الأمن.. هل تجتاح إسرائيل رفح؟

%72

%24

%5

(مجموع المصوتين 127)

القدس حالة الطقس